Winkelwagen

0 item(s) | € 0,00

Klanten service

Snel antwoord op al uw vragen binnen 24 uur

Gratis verzending

Géén verzendkosten in Nederland met PostNL

Niet goed geld terug

Eenvoudig retourneren of ruilen binnen 14 dagen

Verzenden & Retourneren

Geachte klant,

Wij willen graag tevreden en terugkerende klanten en zullen uw bestellingen daarom met aandacht verzorgen. En daarom werken wij met betrouwbare partners zoals PostNL, UPS, iDEAL en PayPal en zijn we onder andere aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk.


Veilig bestellen & betalen

U kunt bij ons veilig betalen via uw eigen bank, met iDEAL of met  uw Visa- of Mastercard via PayPal of met Afterpay. Regelmatig worden deze mogelijkheden verder uitgebreid met andere betaaldiensten. Extra van belang voor U is, dat wij werken met een SSL-beveiligde verbinding, voor het veilig versturen van uw gegevens.



Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay

AfterPay voert voor TopDealer.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij TopDealer.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 120,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300,00. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.



Levertijd - Bezorgkosten

Uw bestelling in Nederland wordt door ons gratis thuisbezorgd door PostNL. Buiten Nederland, maar binnen de EU, rekenen we een gedifferentieerd tarief, vanaf 6,95 Eur.


    
Wij streven ernaar om bestellingen van horloges & horloge-accessoires binnen Nederland in 2-4 dagen te verzorgen en elders in Europa binnen 4-6 dagen. Het weekend zorgt doorgaans voor 1 dag vertraging. Indien uw bestelling niet in voorraad is, maar bijvoorbeeld besteld moet worden bij de distributeur of fabriek zullen wij u hierover snel informeren. U wordt dan tevens in de gelegenheid gesteld om uw bestelling kosteloos te annuleren of te kiezen voor een alternatief.

Na uw bestelling ontvangt u direct een bevestiging per e-mail. Pakketten kunt u na verzending volgen via track & trace.

Zichttermijn - Retourservice

Om het kopen op afstand voor U gemakkelijker te maken, hanteren wij een herroepings- ofwel zichttermijn van 14 dagen. U kunt uw horloge of accessoire dan goed van dichtbij bekijken. Als het horloge niet aan uw verwachtingen voldoet (opgaaf van reden is niet verplicht, maar we zijn wel benieuwd) of als U merkt dat er iets kapot of beschadigd is, krijgt u gewoon uw geld terug! Of een ander horloge natuurlijk. Op maat gemaakte producten zijn hiervan uitgezonderd, tenzij defect of beschadigd.

Als u gebruik wilt maken van de retourservice, meld ons dit alstublieft zo spoedig mogelijk via e-mail. Dan sturen we u per e-mail een retourformulier wat u mee terug kunt sturen. Stuur uw horloge ongebruikt en zoveel mogelijk voorzien van de originele verpakking retour, bijvoorbeeld aangetekend via het postkantoor en zorg voor voldoende frankering. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Zendingen zonder vooraankondiging of frankering worden geweigerd. Als wij verkeerd geleverd hebben, dan vergoedt Topdeal Watches ook uw verzendkosten à € 6,75. Dit ter beoordeling na inname. U kunt ook het herroepingsformulier gebruiken, onderaan deze tekst.

Topdeal Watches vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die in rekening gebracht zijn voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Mocht u hierover nog vragen hebben kunt u mailen naar info@keurmerk.info

Garantie & reparatie

Uw aankoop wordt geleverd met minstens 1 jaar garantie (afhankelijk van merk of product) + een garantiepas of - certifikaat. Wij adviseren U om deze bij uw (kopie van) de factuur te bewaren. De garantie gaat in op de factuurdatum. In geval van horloges heeft U garantie op het uurwerk, niet op batterijen, het huis, de kroon of de band. Uw aankoop is gecontroleerd op beschadigingen en wordt stevig en neutraal verpakt.

Ga voorzichtig om met uw horloge en voorkom glasschade, chemische of magnetische invloeden. De garantie vervalt bij ongelukken of als u het horloge zelf openmaakt. Mocht uw horloge defect raken, dan kunt u hem in overleg met ons terugsturen. Met een kopie van de factuur en garantiebewijs, met een duidelijke toelichting van het mankement. Wij voeren zelf geen reparaties uit maar laten horloges voor U bij de, door het horlogemerk aangewezen reparateur repareren.

Klantenservice

Heeft u vragen of opmerkingen over uw bestelling, over ons of onze service, stuur dan een e-mail of bel naar: +31 (0)15 212 9038. U krijgt snel een antwoord (gegarandeerd binnen 48uur). Let op: soms wordt e-mail onterecht aangezien voor spam. Controleer dan uw spamfilter en de map 'Ongewenste e-mail'. Wilt u [info@topdealer.nl] toevoegen als veilige afzender? Wij helpen u graag verder!

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt uw klacht mailen naar: info@topdealer.nl.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Met vriendelijke groet,

.

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief: